Buch, Englisch, 340 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 481 g
Buch, Englisch, 340 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 481 g
Reihe: Routledge/ECPR Studies in European Political Science
ISBN: 978-0-415-45974-7
Verlag: Taylor & Francis
Economic Voting emphasises the importance of comparative research design and argues that the psychology of the economic voter model needs to be developed further.
Zielgruppe
Postgraduate and Professional
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Psychologie: Berufe, Ausbildung
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Psychologie: Allgemeines
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Geschichte der Psychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Sozialpsychologie Kulturpsychologie, Ethnopsychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Verkehrspsychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Angewandte Psychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychotherapie / Klinische Psychologie Beratungspsychologie
Weitere Infos & Material
Part 1: Political Institutions and Economic Voting
Part 2: Voter Heterogeneity Economic Voting
Part 3: The Changing Economic Voter