Earl | Information Management ' the Strategic Dimension ' | Buch | 978-0-19-828592-2 | www.sack.de

Buch, Englisch, 302 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 628 g

Earl

Information Management ' the Strategic Dimension '


Erscheinungsjahr 1988
ISBN: 978-0-19-828592-2
Verlag: OUP Oxford

Buch, Englisch, 302 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 628 g

ISBN: 978-0-19-828592-2
Verlag: OUP Oxford


Information technology has become a strategic resource, which has important implications for managers and management students who are faced with new opportunities and new threats

Leading academics and businessmen from around the world have contributed to this volume to describe the current state of the art in IT. Topics include the place of technology in corporate strategy, the use of IT to gain competitive advantage, the formulation of information systems strategies, competitive dynamics in the use of value added networks, strategies for end-user computing, leadership in information management, and the development of IT human resources. Case studies are presented
from Ford in Europe, ICI, Volvo, and the UK Inland Revenue.

Earl Information Management ' the Strategic Dimension ' jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.