Eshach | Science Literacy in Primary Schools and Pre-Schools | Buch | 978-1-4020-4641-4 | www.sack.de

Buch, Englisch, Band 1, 174 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 459 g

Reihe: Classics in Science Education

Eshach

Science Literacy in Primary Schools and Pre-Schools


2006
ISBN: 978-1-4020-4641-4
Verlag: Springer Netherlands

Buch, Englisch, Band 1, 174 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 459 g

Reihe: Classics in Science Education

ISBN: 978-1-4020-4641-4
Verlag: Springer Netherlands


This well-written and thought-provoking book presents the state-of-the-art in science education for kindergarten and primary schools. It begins with a thorough theoretical discussion on why it is incumbent on the science educator to teach science at first stages of childhood. It goes on to analyze and synthesize a broad range of educational approaches and themes. The book also presents novel strategies to science teaching.

Eshach Science Literacy in Primary Schools and Pre-Schools jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Should Science Be Taught in Early Childhood?.- How Should Science Be Taught in Early Childhood?.- When Learning Science By Doing Meets Design and Technology.- From the Known to the Complex: The Inquiry Events Method as a Tool for K-2 Science Teaching.- Bridging In-School and Out-Of-School Learning: Formal, Non-Formal, and Informal.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.