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    Aityan Business Research Methodology

    Research Process and Methods
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-76856-0
    Medium: Buch
    139,09 € (inkl. MwSt.)
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    Jelassi / Martínez-López Strategies for e-Business

    Concepts and Cases on Value Creation and Digital Business Transformation
    Fourth Auflage 2020
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-48952-6
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
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    Jelassi / Martínez-López Strategies for e-Business

    Concepts and Cases on Value Creation and Digital Business Transformation
    Fourth Auflage 2020
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-48949-6
    Medium: Buch
    117,69 € (inkl. MwSt.)
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    Sallis / Gripsrud / Olsson Research Methods and Data Analysis for Business Decisions

    A Primer Using SPSS
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-84420-2
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Sallis / Gripsrud / Olsson Research Methods and Data Analysis for Business Decisions

    A Primer Using SPSS
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-84423-3
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    Øverby / Audestad Introduction to Digital Economics

    Foundations, Business Models and Case Studies
    2. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-78236-8
    Medium: Buch
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    Øverby / Audestad Introduction to Digital Economics

    Foundations, Business Models and Case Studies
    2. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-78239-9
    Medium: Buch
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    Jelassi / Martínez-López Strategies for e-Business

    Concepts and Cases on Value Creation and Digital Business Transformation
    Fourth Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-48950-2
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
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    Wymer Strategic Brand Management for Small Businesses

    Building, Growing, and Sustaining a Brand
    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-031-90382-3
    Medium: Buch
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    Ratten Analyse, Ideate and Grow

    The Role of Creativity and Entrepreneurship
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-981-19-0889-7
    Medium: Buch
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    Hair Jr. / Hult / Ringle Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM) Using R

    A Workbook
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-80518-0
    Medium: Buch
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    Ozenbas / Weber / Pagano Liquidity, Markets and Trading in Action

    An Interdisciplinary Perspective
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-74819-7
    Medium: Buch
    42,79 € (inkl. MwSt.)
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    Kulwizira Lukanima Corporate Valuation

    A Practical Approach with Case Studies
    2023
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-031-28269-0
    Medium: Buch
    117,69 € (inkl. MwSt.)
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    Ivanov Introduction to Supply Chain Resilience

    Management, Modelling, Technology
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-70489-6
    Medium: Buch
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    Sapiro Strategic Management

    Fundamental Concepts for Decision Making and Strategy Execution
    1. Auflage 2024
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-55668-5
    Medium: Buch
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    Liebregts / van den Heuvel / van den Born Data Science for Entrepreneurship

    Principles and Methods for Data Engineering, Analytics, Entrepreneurship, and the Society
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-031-19553-2
    Medium: Buch
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    Singh / Yadav Security Analysis and Portfolio Management

    A Primer
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-981-16-2522-0
    Medium: Buch
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    Stetz Test Bias in Employment Selection Testing

    A Visual Introduction
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-89924-0
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    Reid / Crawford Entrepreneurial Vision

    A Guide for Charting and Implementing the Visioning Process
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-77805-7
    Medium: Buch
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    Stoyanov Vending Retail Marketing

    Text and International Cases
    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-031-90122-5
    Medium: Buch
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    Kulwizira Lukanima Corporate Valuation

    A Practical Approach with Case Studies
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-031-28266-9
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    Singh / Yadav Security Analysis and Portfolio Management

    A Primer
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-981-16-2519-0
    Medium: Buch
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    Galan-Ladero / Galera-Casquet / Alves Cause-Related Marketing

    Case Studies From a Global Perspective
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-030-65454-2
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    Klimkeit / Wang / Zhang International Management in Service Firms

    Environments, Strategies and Operations
    1. Auflage 2024
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-031-50344-3
    Medium: Buch
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    Ratten Analyse, Ideate and Grow

    The Role of Creativity and Entrepreneurship
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-981-19-0892-7
    Medium: Buch
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