Flew | New Media | Buch | 978-0-19-557785-3 | www.sack.de

Buch, Englisch, 304 Seiten, Format (B × H): 171 mm x 248 mm, Gewicht: 513 g

Flew

New Media


4th Auflage
ISBN: 978-0-19-557785-3
Verlag: Oxford University Press

Buch, Englisch, 304 Seiten, Format (B × H): 171 mm x 248 mm, Gewicht: 513 g

ISBN: 978-0-19-557785-3
Verlag: Oxford University Press


The fourth edition of Terry Flew's New Media combines a comprehensive overview of theories of new media with contemporary cases studies.

Based on an historic understanding of new media developments, the book explores the role of new media in a globally-networked society. It examines the cultural, political and economic impact of new technologies on creativity and industry from a cross-disciplinary perspective.

Flew New Media jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Terry Flew is Professor of Media and Communication at the Queensland University of Technology, Brisbane, Australia. He has recently completed a secondment to the Australian Law Reform Commission, where he chaired the National Classifications Review.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.