Buch, Englisch, 304 Seiten, Format (B × H): 171 mm x 248 mm, Gewicht: 513 g
Buch, Englisch, 304 Seiten, Format (B × H): 171 mm x 248 mm, Gewicht: 513 g
ISBN: 978-0-19-557785-3
Verlag: Oxford University Press
The fourth edition of Terry Flew's New Media combines a comprehensive overview of theories of new media with contemporary cases studies.
Based on an historic understanding of new media developments, the book explores the role of new media in a globally-networked society. It examines the cultural, political and economic impact of new technologies on creativity and industry from a cross-disciplinary perspective.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Presse & Journalismus
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Journalismus & Presse
- Geisteswissenschaften Theater- und Filmwissenschaft | Andere Darstellende Künste Filmwissenschaft, Fernsehen, Radio