Garcia | Social Media Law in a Nutshell | Buch | 978-1-63459-354-0 | www.sack.de

Buch, Englisch, 445 Seiten, Paperback, Format (B × H): 124 mm x 187 mm

Reihe: Nutshell Series

Garcia

Social Media Law in a Nutshell


Erscheinungsjahr 2017
ISBN: 978-1-63459-354-0
Verlag: West Academic

Buch, Englisch, 445 Seiten, Paperback, Format (B × H): 124 mm x 187 mm

Reihe: Nutshell Series

ISBN: 978-1-63459-354-0
Verlag: West Academic


Social media has transformed how the world communicates. Its impact has been felt in every corner of our society including the law. Social Media Law in a Nutshell is a wide-ranging look of how the social media transformation has impacted various legal fields. From marketing to employment to torts to criminal law to copyright and beyond, virtually every legal field has been changed by social media. By looking at high level concerns and example cases, Social Media Law in a Nutshell attempts to give practitioners exposure to social media issues and concerns so they can better advise clients and approach the new social media world with their legal eyes opened to new and old risks alike. This book can also serve as a text for law professors looking to expose law students to the burgeoning area of Social Media Law.

Garcia Social Media Law in a Nutshell jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.