Buch, Englisch, 510 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 9044 g
Reihe: Environmental Footprints and Eco-design of Products and Processes
Buch, Englisch, 510 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 9044 g
Reihe: Environmental Footprints and Eco-design of Products and Processes
ISBN: 978-981-10-2916-5
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Technische Wissenschaften Verfahrenstechnik | Chemieingenieurwesen | Biotechnologie Technologie der Textilverarbeitung und Faserverarbeitung
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Nachhaltigkeit
Weitere Infos & Material
Sustainability and business management in luxury goods companies
Sustainable Value chain management
Use of (sustainable) materials in luxury and fashion
Sustainable production processes
Sustainable luxury and craftsmanship
Sustainable Luxury and consumption
Sustainable Luxury, innovation and design potential
Sustainable Luxury and entrepreneurship
Sustainable Luxury and Human Resources
Sustainable Luxury and responsible marketing
Sustainable Luxury and e-Commerce
Sustainable Luxury and Social Networks
New Business Models for Sustainable Luxury (including “inclusive” business in the luxury sector)




