Gudmundson | Research Strategies for Small Businesses | Buch | 978-1-138-68541-3 | sack.de

Buch, Englisch, 160 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 272 g

Reihe: Routledge Library Editions: Small Business

Gudmundson

Research Strategies for Small Businesses

Buch, Englisch, 160 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 272 g

Reihe: Routledge Library Editions: Small Business

ISBN: 978-1-138-68541-3
Verlag: Taylor & Francis


This book, originally published in 1996, develops a model of information gathering for small businesses. Whilst all small business owners gather and process some information, the quality and types of information gathered is limited. Size and resource constraints force small business owners to make difficult decisions related to the research that they conduct. The model developed in this book is tested in part through a study of the information gathering practices of small owners/managers in the landscaping industry in Wisconsin, USA.
Gudmundson Research Strategies for Small Businesses jetzt bestellen!

Zielgruppe


General, Postgraduate, Professional, and Undergraduate


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. The Research Issue 2. A Data Acquisition Model 3. Research Methodology 4. Results 5. Discussion and Conclusions


Donald E Gudmundson (Author)


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.