Buch, Englisch, 229 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 3351 g
Research on High Impact, Active Learning Practices
Buch, Englisch, 229 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 3351 g
ISBN: 978-3-319-87152-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Kunst, Musik, Theater (Unterricht & Didaktik)
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Geschichte der Pädagogik, Richtungen in der Pädagogik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Hochschuldidaktik
Weitere Infos & Material
1. Reacting to the Past: An Introduction to its Scholarly Foundation.- 2. Impact and Perception: Reacting to the Past at Middle Tennessee State University.- 3. The Crowded Streets of Paris: Using RTTP in Less-Than-Ideal Situations.- 4. Strengthening Students’ Self-Efficacy through Reacting to the Past.- 5. Scaling a Reacting Game For Use At a Large Public University.- 6. Eliciting Meaningful Engagement in an Art History Survey Course: Reacting to the Past and Active Learning.- 7. Reconvening the Senate: Learning Outcomes after Using the Reacting to the Past Pedagogy in the Intermediate Latin Class.- 8. What Happens After Reacting? A Follow-up Study of Past RTTP Participants at a Public Regional University.- 9. Playing with Learning and Teaching in Higher Education: How Does Reacting to the Past Empower Students and Faculty?.- 10. How to Perform Educational Research in Reacting to the Past Settings: A Primer for the Scholarship ofTeaching and Learning.