Buch, Englisch, Band 24, 252 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 233 mm, Gewicht: 408 g
Buch, Englisch, Band 24, 252 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 233 mm, Gewicht: 408 g
Reihe: Contemporary Trends and Issues in Science Education
ISBN: 978-1-4020-5151-7
Verlag: Springer Netherlands
This book is the culmination of over twenty years of work toward a pedagogical theory that promotes experiential learning of model-laden theory and inquiry in science. The book focuses as much on course content as on instruction and learning methodology, presenting practical aspects that have repeatedly demonstrated their value in fostering meaningful and equitable learning of physics and other science courses at the secondary school and college levels.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Naturwissenschaften, Mathematik (Unterricht & Didaktik)
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Künstliche Intelligenz Wissensbasierte Systeme, Expertensysteme
- Naturwissenschaften Physik Physik Allgemein
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Technik: Allgemeines
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften: Allgemeines Ausbildung, Jobs, Karriere: Naturwissenschaften, Technik, Medizin
- Technische Wissenschaften Elektronik | Nachrichtentechnik Elektronik Robotik
Weitere Infos & Material
Fundamental Tenets of Modeling Theory.- Modeling Schemata.- Paradigmatic Evolution.- Modeling Program.- Learning Cycles.




