Hansen / Rickly | Risky Business | Buch | 978-3-11-067720-1 | sack.de

Buch, Englisch, Band 8, 250 Seiten, Format (B × H): 170 mm x 240 mm

Reihe: De Gruyter Studies in Tourism

Hansen / Rickly

Risky Business

Management challenges in the adventure tourism industry

Buch, Englisch, Band 8, 250 Seiten, Format (B × H): 170 mm x 240 mm

Reihe: De Gruyter Studies in Tourism

ISBN: 978-3-11-067720-1
Verlag: De Gruyter


The vast majority of the content will be written by the two authors, with additional case studies from experts in the field and from the industry to supplement the text. These case studies will be 1000-1500 words and function as vignettes to illustrate key themes. Much of the content references the US market as its regulatory and legal battles have been at the forefront of adventure commercialization. However, this will be compared to other contexts and balanced with case studies from around the world (see Chapters 11, 12, 13, 14).
Hansen / Rickly Risky Business jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Marcus Hansen, Wrexham Glyndwr University, UK; Jillian Rickly, University of Nottingham, UK


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.