Buch, Englisch, Band 5, 509 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 934 g
Buch, Englisch, Band 5, 509 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 934 g
Reihe: International Studies in the Service Economy
ISBN: 978-0-7923-3447-7
Verlag: Springer Netherlands
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
Weitere Infos & Material
The Service Quality and Productivity Challenge.- 1 Bureau of Labor Statistics Productivity Measures for Service Industries.- 2 The Role of Services in U.S. Production and Trade: an Analysis of Social Accounting Data for the 1980s.- 3 Is The Shift Toward Employment In Services Stabilizing?.- 4 Regional Liberalization of Trade in Services.- 5 An Empirical Analysis of Foreign Direct Investment in Service Industries.- 6 Global Outsourcing of Information Processing Services.- 7 The Office Farther Back: Business Services, Productivity, and the Offshore Back Office.- 8 The Economics of Customer Lock-In and Market Power in Services.- 9 Information Technology and Organizational Effectiveness.- 10 Improving Claims Operations: A Model-Based Approach.- 11 A Model For Analyzing Quality in the Service Delivery Process.- 12 Hotel Sales and Reservations Planning.- 13 Service Productivity in U.S. Credit Unions.- 14 Productivity Growth in the Telephone Industry Since 1984.- 15 Improving Productivity in Intermodal Rail-Truck Transportation.- 16 Politics, Markets, and Equality in Schools.- 17 Postal Service in the Nineties.- Contributors.