Building Workforce Capacity in Education
Buch, Englisch, 125 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 2765 g
ISBN: 978-1-137-47301-1
Verlag: Palgrave MacMillan UK
How should a teacher be taught? This book suggests that it is necessary to move away from the highly technicist and one-size-fits-all approaches to teaching in order to instil confidence throughout a teacher's training. Instead a pedagogy of induction should engage the student in their profession from the outset of their studies.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Kognitionspsychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Lehrerausbildung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungswesen: Organisation und Verwaltung
Weitere Infos & Material
1. A Pedagogy of Induction: Building Capacity 2. Foundations of a Pedagogy of Induction 3. Using Place and Space to Deconstruct and Confront 4. Theorising a Pedagogy of Induction 5. Thinking Otherwise about Professional Induction 6. Building Workforce Capacity Collaboratively