Buch, Englisch, 216 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 299 g
A Q&A for Higher Education Faculty
Buch, Englisch, 216 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 299 g
ISBN: 978-0-367-75165-4
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Zielgruppe
Professional and Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften: Forschung und Information Entscheidungstheorie, Sozialwahltheorie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Universitäten, Hochschulen
Weitere Infos & Material
1. The Basics of Teaching Online 2. Developing Online Teaching Skills 3. What Happens in a Typical Week Online 4. Getting More Comfortable Using Online Teaching Tools 5. Designing Online Courses 6. Developing Asynchronous Elements of Online Courses 7. Developing and Teaching Blended Courses 8. Teaching Online Courses 9. Working with Teaching Assistants and Other Faculty 10. Addressing Online Student Issues 11. Working with Online Students Who May Need Extra Help 12. Getting Help for Online Students with Nonacademic Issues 13. Resolving Technical Problems in Online Courses 14. Promoting Academic Integrity in Online Courses 15. Making Online Courses Better