Buch, Englisch, 407 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 678 g
ISBN: 978-1-137-53685-3
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Expands on the first edition to include newer technologies and theories
Illustrates how blended learning is part of a radical shift in our conceptualisation of the learning environment
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Lehrerausbildung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Fremdsprachenerwerb und -didaktik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Literatur, Deutsch, Fremdsprachen (Unterricht & Didaktik)
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Evolution of Blended Learning.- Chapter 2. Understanding Technologies.- Chapter 3. Learning Metaphors and Ecologies.- Chapter 4. Designs for Blended Language Learning.- Chapter 5. Strategies for Blended Learning.- Chapter 6. Assessments for Blended Learning.- Chapter 7. Principles of Research in Blended Environments.- Chapter 8. Action Research in Blended Environments.- Chapter 9. Ethnographic Research in Blended Environments.- Chapter 10. Blended Technologies in Practice.- Chapter 11. Blended Language Lessons in Practice.- Chapter 12. Blended Programs in Practice.




