Buch, Englisch, 212 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 500 g
The Role of Digitalization in Business and Society
Buch, Englisch, 212 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 500 g
Reihe: Advanced Studies in Diginomics and Digitalization
ISBN: 978-3-031-04062-7
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Wirtschaftssektoren & Branchen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Finanzsektor & Finanzdienstleistungen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Künstliche Intelligenz
Weitere Infos & Material
Chapter 1. HumanRoboLab: Experiments with Chatbots in Management Education at Universities.- Chapter 2. Marketing in a Digital World.- Chapter 3. Human Resource Management in a Digital Environment.- Chapter 4. Virtual Business Incubators: A Support for Entrepreneurship in Rural Areas?.- Chapter 5. Digital Dark Nudges.- Chapter 6. Machine Learning in Accounting Research.- Chapter 7. Asset Pricing in Digital Assets.- Chapter 8. Artificial Intelligence, Surveillance, and Big Data.- Chapter 9. Digital Transformation of Maritime Supply Chains Focusing on Ocean Shipping, Port Management and Hinterland Connection.- Chapter 10. Social Media Analytics in Operations and Supply Chain Management: Opportunities, Challenges and Paradoxes.