Hulten / Hultén | Sensory Marketing | Buch | 978-1-138-34005-3 | sack.de

Buch, Englisch, 420 Seiten, Format (B × H): 228 mm x 151 mm, Gewicht: 594 g

Reihe: Routledge Interpretive Marketing Research

Hulten / Hultén

Sensory Marketing

Theoretical and Empirical Grounds

Buch, Englisch, 420 Seiten, Format (B × H): 228 mm x 151 mm, Gewicht: 594 g

Reihe: Routledge Interpretive Marketing Research

ISBN: 978-1-138-34005-3
Verlag: Taylor & Francis Ltd


Sensory Marketing offers a global view of the use of senses in marketing strategy based on consumers' perception and behaviour. Integrating the company constraints and classical approaches of branding and communication, the author presents sensory marketing as an emergent marketing paradigm in theory and practice. This book will be an important contribution that will provide useful reading for marketing scholars and consumer psychologists across the world.
Hulten / Hultén Sensory Marketing jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


1. History of Consumer Marketing 2. The Marketing Dynamics 3. Sensory Marketing 4. The Brain and the Five Senses 5. The Sense of Sight 6. The Sense of Sound 7. The Sense of Smell 8. The Sense of Touch 9. The Sense of Taste 10. Multi-Sensory Brand Experience 11. Sensory Marketing In The Future


Bertil Hultén is Professor of Marketing at Linnaeus University, Sweden.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.