Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 371 g
How to Build a Successful and Responsible Brand
Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 371 g
ISBN: 978-0-7494-7544-4
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Corporate Social Responsibility (CSR), Nachhaltiges Wirtschaften
Weitere Infos & Material
Chapter - 01: Introduction, by Ava Hakim;Chapter - 02: Case Study 1: Dilmah Tea, by Jack Yan;Chapter - 03: Case Study 2: John Lewis Partnership, by Erika Uffindell & Simon Paterson;Chapter - 04: Case Study 3: Dr. Hauschka by Brigitte Stepputtis;Chapter - 05: Case Study 4: Merci by Philippe Mihailovich;Chapter - 06: Case Study 5: Tony's Chocolonely by Sandra Horlings;Chapter - 07: Case Study 6: Slow Food by Peter Brown;Chapter - 08: Case Study 7: DNV GL by Nicholas Ind;Chapter - 09: Case Study 8: Cosentino by Cristián Saracco;Chapter - 10: Case Study 9: TATA Steel by Horo Sudhir;Chapter - 11: Case Study 10: Placebranding by Nikolaj Stagis;Chapter - 12: Case Study 11: Leadership by Enric Bernal;