Buch, Englisch, 213 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 365 g
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Buch, Englisch, 213 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 365 g
ISBN: 978-981-1350-11-5
Verlag: Springer Nature Singapore
With a particular focus on the formal and professional sector of Chinese herbal medicine and Indian ayurvedic medicine in urban areas, this book appeals to a broad readership, including undergraduate students and academics as well as non-experts.
Md. Nazrul Islam is an Associate Professor in the General Education Office, United International College, Beijing Normal University-Hong Kong Baptist University. He was a Visiting Associate Professor in the School of Population and Public Health, University of British Columbia (2015-16) during which time he completed this book manuscript.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Gesundheitspädagogik, Umweltpädagogik
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizin, Gesundheitswesen Public Health, Gesundheitsmanagement, Gesundheitsökonomie, Gesundheitspolitik
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Komplementäre Medizin, Asiatische Medizin (TCM), Heilpraktiker
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Gesundheitsökonomie