Journal of Brand Management | Palgrave Macmillan | Zeitschrift | sack.de

Zeitschrift, Englisch

Erscheinungsweise: 6 Ausgaben pro Jahr

Journal of Brand Management


ISSN 1350231X

Palgrave Macmillan


Zeitschrift, Englisch

Erscheinungsweise: 6 Ausgaben pro Jahr

ISSN 1350231X
Palgrave Macmillan




The Journal of Brand Management is a peer-reviewed publication which has established itself as the leading authoritative journal on brand management and strategy. It considers all dimensions of this fast-evolving field, drawing together cutting-edge analysis and the latest thinking from leading international experts in academia and industry.

The topic coverage by the journal is broad and deep. Among some of the topics covered are brand alliances and mergers, brand heritage and history, brand ethics as well as branding and technology. Publishing 6 issues a year, the journal includes research and analysis that examine brand research methods; brand metrics and analytics; qualitative and quantitative brand research; brand architecture and portfolios. Case studies examine the experience of prominent organizations, describing problems encountered and lessons learned. Also published is applied research from business schools, universities and think tanks.

Journal of Brand Management jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.