Buch, Englisch, 248 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 5148 g
Comprehensive Brand Development for Cities and Regions
Buch, Englisch, 248 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 5148 g
ISBN: 978-3-319-12423-0
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Regional- und Städtische Wirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Geowissenschaften Geographie | Raumplanung Regional- & Raumplanung Stadtplanung, Kommunale Planung
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Stadt- und Regionalsoziologie
Weitere Infos & Material
The Need to Rethink Place Branding.- Rethinking the Place Branding Construct.- Rethinking the Place Product from the Perspective of the Service-Dominant Logic of Marketing.- Rethinking Sense of Place: Sense of One and Sense of Many.- Rethinking Place Identities.- Rethinking Virtual and Online Place Branding.- Rethinking Strategic Place Branding in the Digital Age.- Rethinking Place Branding from a Practice Perspective: Working with Stakeholders.- Rethinking the Roles of Culture in Place Branding.- Rethinking Place Branding and Place Making Through Creative and Cultural Quarters.- Rethinking Place Brand Communication: From Product-Oriented Monologue to Consumer-Engaging Dialogue.- Rethinking the Visual Communication of the Place Brand: A Contemporary Role for Chorography?.- Rethinking Place Branding and the "Other" Senses.- Rethinking the Measurement of Place Brands.- Rethinking Brand Equity: Possibilities and Challenges of Application to Places.- Sketching Futures for Place Branding.