Keane / Sun | Chinese Media | Buch | 978-0-415-62354-4 | sack.de

Buch, Englisch, 1616 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3088 g

Reihe: Critical Concepts in Media and Cultural Studies

Keane / Sun

Chinese Media

Buch, Englisch, 1616 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3088 g

Reihe: Critical Concepts in Media and Cultural Studies

ISBN: 978-0-415-62354-4
Verlag: Routledge


From an area of specialist research a decade ago China’s media has become now an important element of research and teaching worldwide, not only in specific Chinese cultural studies courses at the university level but increasingly in post-graduate research and in the domain of business consultancy.

Edited by Michael Keane and Wanning Sun, leading experts in the field, this new title is a ‘mini library’ of the foundational and the very best cutting-edge scholarship on Chinese media
Keane / Sun Chinese Media jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Volume I: Politics and Communication Volume II: Culture, Identity, and Place Volume III: Media institutions and commercial industries Volume IV: Methods and approaches to China’s media and communications


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.