Khosrow-Pour | E-Commerce Trends for Organizational Advancement | Buch | 978-1-60566-964-9 | www.sack.de

Buch, Englisch, 380 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1214 g

Reihe: Advances in Electronic Commerce

Khosrow-Pour

E-Commerce Trends for Organizational Advancement

New Applications and Methods
Erscheinungsjahr 2011
ISBN: 978-1-60566-964-9
Verlag: Information Science Reference

New Applications and Methods

Buch, Englisch, 380 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1214 g

Reihe: Advances in Electronic Commerce

ISBN: 978-1-60566-964-9
Verlag: Information Science Reference


Recent advances in electronic and mobile commerce, precipitated by innovations in technology and user acceptance, have led to subsequent changes in individual and organizational behavior. E-Commerce Trends for Organizational Advancement: New Applications and Methods gathers essential research on the changing face of commerce, investigating the development, delivery, and perception of e- and m- commerce systems and tools.

Khosrow-Pour E-Commerce Trends for Organizational Advancement jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Mehdi Khosrow-Pour, D.B.A. is currently the Executive Director of the Information Resources Management Association (IRMA). Previously, he served on the faculty of the Pennsylvania State University as an Associate Professor of Information Systems for twenty years.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.