Creating Change on a Shoestring Budget
Buch, Englisch, 203 Seiten, Format (B × H): 144 mm x 223 mm, Gewicht: 3796 g
ISBN: 978-1-137-33536-4
Verlag: Palgrave MacMillan UK
This insightful book looks at the phenomenon of low-cost innovation and explores what we can learn from the innovators in developing nations who are making amazing technical and social advances with scarce capital and resources. Charles Leadbeater shows how these methods can be applied and used wherever you are and whatever your capital.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler
Weitere Infos & Material
1. The Groundswell 2. Design Principles 3. Frugal Places 4. Frugal Methods 5. Conclusions