Li / Wang / Yuen | Engaging Learners Through Emerging Technologies | Buch | 978-3-642-31397-4 | sack.de

Buch, Englisch, Band 302, 228 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 370 g

Reihe: Communications in Computer and Information Science

Li / Wang / Yuen

Engaging Learners Through Emerging Technologies

Buch, Englisch, Band 302, 228 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 370 g

Reihe: Communications in Computer and Information Science

ISBN: 978-3-642-31397-4
Verlag: Springer


This book constitutes the refereed proceedings of the International Conference on ICT in Teaching and Learning, ICT 2012, held in Hong Kong, China, in July 2012.
The 19 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from numerous submissions. They explore the use of information technology to improve learning and teaching and showcase innovative
pedagogical practices. The papers are organized in topical sections on the construct of student engagement and the applications of ICT; emerging pedagogies through ICT; applications of ICT in teaching and
learning; research/case studies on ICT in engaged learning; and finally three papers on open textbooks, which address the current problems with conventional textbooks in Hong Kong.
Li / Wang / Yuen Engaging Learners Through Emerging Technologies jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.