Selected Papers by A. Jackson Stenner
Buch, Englisch, 325 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 764 g
ISBN: 978-981-19-3746-0
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Mess- und Automatisierungstechnik
- Mathematik | Informatik Mathematik Stochastik Mathematische Statistik
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Differentielle Psychologie, Persönlichkeitspsychologie Psychologische Diagnostik, Testpsychologie
Weitere Infos & Material
1. The Standardized Growth Expectation: Implications for Education Evaluation.- 2. Construct Definition Methodology and Generalizability Theory Applied to Career Education Measurement.- 3. Testing Construct Theories.- 4. Toward a Theory of Construct Definition.- 5. Most Comprehensive Tests Do Measure Reading Comprehension: A Response to McLean and Goldstein.- 6. Measuring Reading Comprehension with the Lexile Framework.- 7. Readability and Reading Ability.- 8. Mapping Variables.- 9. Theory Referenced Measurement: Combining Substantive Theory and the Rasch Model.- 10. Matching Students to Text: The Targeted Reader.