Buch, Englisch, 230 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 382 g
Buch, Englisch, 230 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 382 g
ISBN: 978-1-349-34055-2
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Geisteswissenschaften Philosophie Ästhetik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Grafikprogrammierung
Weitere Infos & Material
List of Figures and Tables Introduction PART I: BRAND AESTHETICS: THEORY AND DIRECT APPLICATIONS Brand Aesthetics: An Oxymoron? The Relevance of the Concept Historical Foundations: From Experimental Aesthetics to Postmodernism Brand Identity The Chain of Brand Aesthetics PART II: BRAND AESTHETICS: APPLICATIONS TO LINEAR AESTHETIC EXPRESSIONS Lines and Forms The Relevance of Lines in Brand Aesthetic Management The Semiotic Square of Linearity Possible Meanings of the Four Lines Managerial Applications of the SINC© Square Consumers Preferences for the Four Lines Conclusion Bibliography