McCarthy | The Cambridge Guide to Blended Learning for Language Teaching | Buch | 978-1-316-50511-3 | sack.de

Buch, Englisch, 286 Seiten, Format (B × H): 203 mm x 254 mm, Gewicht: 619 g

McCarthy

The Cambridge Guide to Blended Learning for Language Teaching


Erscheinungsjahr 2016
ISBN: 978-1-316-50511-3
Verlag: Cambridge University Press

Buch, Englisch, 286 Seiten, Format (B × H): 203 mm x 254 mm, Gewicht: 619 g

ISBN: 978-1-316-50511-3
Verlag: Cambridge University Press


A volume concerned with best practice in blended learning for language teaching. The Cambridge Guide to Blended Learning for Language Teaching makes the case that it is pedagogy, rather than technology, that should underpin the design of blended learning programmes. The book is organised into five sections: Connecting Theories and Blended Learning; Implications for Teaching; Rethinking Learner Interaction; Case Studies; The Future of Blended Learning. With its research-informed and practitioner-focused approach, this book is ideal for language teachers and language centre managers looking to broaden their understanding of pedagogy and blended learning. It will also be of interest to anyone working on blended learning course design or delivering teacher training courses.

McCarthy The Cambridge Guide to Blended Learning for Language Teaching jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.