Buch, Englisch, 168 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 289 g
The Role of Theory in Health Promotion
Buch, Englisch, 168 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 289 g
ISBN: 978-1-4419-2280-9
Verlag: Springer
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizin, Gesundheitswesen Public Health, Gesundheitsmanagement, Gesundheitsökonomie, Gesundheitspolitik
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizin, Gesundheitswesen Präventivmedizin, Gesundheitsförderung, Medizinisches Screening
Weitere Infos & Material
From a Theory Group to a Theory Book.- Modernity, Public Health, and Health Promotion.- Critical Issues in Theory for Health Promotion.- Cultural Capital in Health Promotion.- Understanding Differentiation of Health in Late Modernity by Use of Sociological Systems Theory.- Managing Uncertainty Through Participation.- Thinking Health Promotion Sociologically.- Health Governance: The Health Society.