Liebe Besucherinnen und Besucher,

heute ab 15 Uhr feiern wir unser Sommerfest und sind daher nicht erreichbar. Ab morgen sind wir wieder wie gewohnt für Sie da. Wir bitten um Ihr Verständnis – Ihr Team von Sack Fachmedien

Mctighe / Ferrara | Assessing Student Learning by Design | Buch | 978-0-8077-6540-1 | sack.de

Buch, Englisch, 112 Seiten, Paperback, Format (B × H): 157 mm x 227 mm, Gewicht: 167 g

Mctighe / Ferrara

Assessing Student Learning by Design

Principles and Practices for Teachers and School Leaders
Erscheinungsjahr 2021
ISBN: 978-0-8077-6540-1
Verlag: Teachers College Press

Principles and Practices for Teachers and School Leaders

Buch, Englisch, 112 Seiten, Paperback, Format (B × H): 157 mm x 227 mm, Gewicht: 167 g

ISBN: 978-0-8077-6540-1
Verlag: Teachers College Press


How can we help teachers use classroom assessments to gather appropriate evidence for all valued learning goals, and to use those assessments not just to measure learning but to promote it? This book provides an answer in a practical, proven, and principled Assessment Planning Framework that moves away from solely multiple-choice tests toward a wide range of approaches to classroom assessment activities, including performance-based assessments. The Framework examines four different types of learning goals, considers various purposes and audiences for assessment information, reviews five categories of classroom assessment methods, and presents options for communicating actionable results. To the authors, the primary purpose of classroom assessment is to inform teaching and learning, rather than simply to assign grades. This concise resource will be a reliable go-to reference for teachers, school leaders, mentors, and coaches in guiding classroom assessment practices and understanding their underlying principles. Book Features: - Builds on the classic book Understanding by Design, written by Grant Wiggins and Jay McTighe.
- Offers a practical, nontechnical presentation appropriate for teacher preparation and busy practitioners (K–16).
- Explores different purposes for, and methods of, classroom assessment and grading.
- Addresses assessment of academic standards as well as transdisciplinary outcomes, such as 21st-century skills.
- Describes the principles and practices underlying standards-based grading.

Mctighe / Ferrara Assessing Student Learning by Design jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.