Medwell | Cambridge Early Years Communication and Language for English as a Second Language Learner's Book 3c | Buch | 978-1-009-38824-5 | sack.de

Buch, Englisch, 32 Seiten, Format (B × H): 85 mm x 86 mm, Gewicht: 110 g

Reihe: Cambridge Early Years

Medwell

Cambridge Early Years Communication and Language for English as a Second Language Learner's Book 3c

Early Years International
Erscheinungsjahr 2024
ISBN: 978-1-009-38824-5
Verlag: Cambridge University Press & Assessment

Early Years International

Buch, Englisch, 32 Seiten, Format (B × H): 85 mm x 86 mm, Gewicht: 110 g

Reihe: Cambridge Early Years

ISBN: 978-1-009-38824-5
Verlag: Cambridge University Press & Assessment


Support your learners on their first steps towards developing English language skills. Our story-led Cambridge Early Years Communication and Language Learner's Book 3C, English as a Second Language includes international fiction and non-fiction texts alongside colourful illustrations, as well as engaging activities that build important reading and writing skills. Featuring our Early Years characters Gemi the Orangutan, Mia the Butterfly, Rafi the Leopard and Kiho the Chameleon, this book is most effective when used alongside our Cambridge Early Years Teaching Resources and the curriculum framework.

Medwell Cambridge Early Years Communication and Language for English as a Second Language Learner's Book 3c jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.