Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 540 g
What You Need to Know to Succeed in Business
Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 540 g
ISBN: 978-1-3986-1708-7
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Entscheidungsfindung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Daten / Datenbanken Automatische Datenerfassung, Datenanalyse
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Management: Führung & Motivation
Weitere Infos & Material
- Chapter - 01: Business and data: the intersection;
- Chapter - 02: A crash course in business strategy for data professionals;
- Chapter - 03: The areas of a business: finance, marketing, sales, product, HR, operations and others;
- Chapter - 04: A dive into key business concepts;
- Chapter - 05: Using data to drive value and impact for a business;
- Chapter - 06: Business environment, culture and ethics;
- Chapter - 07: Navigating the perils of data work in business;
- Chapter - 08: The power of networking and stakeholder management;
- Chapter - 09: A key to unlock success: communication and data storytelling;
- Chapter - 10: Interviews with data and business experts and leaders;
- Chapter - 11: The future of data and business;
- Chapter - 12: Wrapping it altogether: your next steps