Buch, Englisch, 236 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 233 mm, Gewicht: 318 g
The Hard Work of Soft Management
Buch, Englisch, 236 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 233 mm, Gewicht: 318 g
ISBN: 978-0-7506-9961-7
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Zielgruppe
Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Literatur für Manager
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
Weitere Infos & Material
Chapter 1 Healing the Wounds of Betrayal; Chapter 2 Why Now?; Chapter 3 Inside the Altrupreneur; Chapter 4 The Altrupreneurial Paradox; Chapter 5 The Pains of Conversion; Chapter 6 Throwing Out the Managerial Models; Chapter 7 Traits of Altrupreneurial Organizations; Chapter 8 Creating a Mindset for Change; Chapter 9 Clearing the Functional Minefields; Chapter 10 Building Community from Complexity;