Buch, Englisch, 281 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 386 g
Volume II: Designing and Implementing a Digital Transformation
Buch, Englisch, 281 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 386 g
ISBN: 978-3-319-87001-4
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Einkauf, Logistik, Supply-Chain-Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Prozessmanagement
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
Weitere Infos & Material
Chapter 1: Introduction to Agile Procurement Systems.- Chapter 2: Customers in the Agile Procurement.- Chapter 3: Systems in Agile Procurement.- Chapter 4: Channels in Agile Procurement.- Chapter 5: Partnerships in Agile Procurement.- Chapter 6: Revenues and Agile Procurement.- Chapter 7: A Case study in Agile Procurement.- Chapter 8: The Future: Procurement 4.0.- Chapter 9: Conclusions for Agile Procurement Systems.