Nightingale / O'Neil | Achieving Quality Learning in Higher Education | Buch | 978-0-7494-1325-5 | www.sack.de

Buch, Englisch, 196 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 307 g

Nightingale / O'Neil

Achieving Quality Learning in Higher Education


Erscheinungsjahr 1994
ISBN: 978-0-7494-1325-5
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 196 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 307 g

ISBN: 978-0-7494-1325-5
Verlag: Routledge


This study argues that there is little hope of maintaining quality in higher and further education unless those in academia share common goals. It demonstrates how results can be achieved if the principles of high quality learning are applied along with total quality management-type strategies.

Nightingale / O'Neil Achieving Quality Learning in Higher Education jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Summary and critique of government moves on quality assurance in Australia and the UK; the characteristics of high quality learning; the necessity of the whole context of learning functioning to assist students; emphasizing outcomes of quality assurance projects and policies; case studies.


Peggy Nightingale, Mike O’Neil



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.