Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 236 mm, Gewicht: 5148 g
Change and Social Innovation
Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 236 mm, Gewicht: 5148 g
Reihe: Technology, Work and Globalization
ISBN: 978-1-137-30569-5
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Offers a vivid description of the ongoing transformation of the web into something that is widely recognized and that will have an enormous impact on how people work and live their lives in the future. Presents concepts that will help readers understand why the web evolved as it did, what is going on right now, and what will happen next.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Wirtschaftssektoren & Branchen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
Weitere Infos & Material
List of Figures Preface Acknowledgements Introduction and History Social Web as a Transformer Social Web as an Innovation Accelerator Social Web as a Humanizer Final Remarks Notes/Endnotes References Primary sources Index