Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 232 mm x 155 mm, Gewicht: 402 g
How creativity, curiosity and technology can create lasting impact
Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 232 mm x 155 mm, Gewicht: 402 g
ISBN: 978-1-3986-1644-8
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskultur, Corporate Governance
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction;
- Chapter - 01: What on earth is internal communication?;
- Chapter - 02: Innovation matters;
- Chapter - 03: Innovation in internal communication;
- Chapter - 04: Best practice stifles innovation;
- Chapter - 05: Overcoming the obstacles to innovation;
- Chapter - 06: The innovator’s mindset;
- Chapter - 07: Embracing boredom to drive innovation;
- Chapter - 08: Fuelling innovation through cross-disciplinary learning;
- Chapter - 09: Measurable experiments using the scientific method;
- Chapter - 10: Do you embrace or resist technology?;
- Chapter - 11: Create a lasting impact;