Passey | Inclusive Technology Enhanced Learning | Buch | 978-0-415-52433-9 | www.sack.de

Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 538 g

Passey

Inclusive Technology Enhanced Learning

Overcoming Cognitive, Physical, Emotional, and Geographic Challenges
1. Auflage 2013
ISBN: 978-0-415-52433-9
Verlag: Routledge

Overcoming Cognitive, Physical, Emotional, and Geographic Challenges

Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 538 g

ISBN: 978-0-415-52433-9
Verlag: Routledge


Inclusive Technology Enhanced Learning draws together a remarkable breadth of research findings from across the field, providing useful data on the power of technology to solve cognitive, physical, emotional or geographic challenges in education. A far-ranging assessment, this book combines research, policy, and practical evidence to show what digital technologies work best for which learners and why.

Inclusive Technology Enhanced Learning takes a number of unique perspectives, looking at uses of digital technologies through a detailed learning framework; considering different groups of users and how they can be individually supported through digital technologies; and exploring how those who support different categories of learners can apply technologies to their specific support needs. This powerful meta-analysis of research on technology enhanced learning will be invaluable reading for anyone concerned with the impacts of digital technologies on learning across subject areas, age ranges, and levels of ability.

Passey Inclusive Technology Enhanced Learning jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Chapter 1 An overview of approaches taken in this book

Chapter 2 Educational digital technologies and learning

Chapter 3 Types of digital technologies and their applications in educational settings

Chapter 4 Groups of learners and impacts of digital technologies on learning

Chapter 5 Groups of mediators and uses of digital technology in supporting learners

Chapter 6 Conclusions and where next: Balance, balance, balance


Don Passey is a Senior Research Fellow in the Department of Educational Research at Lancaster University, UK.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.