Buch, Englisch, 130 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 200 g
Reihe: Teaching Political Science
Stimulating Quality Learning at Undergraduate Students
Buch, Englisch, 130 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 200 g
Reihe: Teaching Political Science
ISBN: 978-3-940755-68-1
Verlag: Budrich UniPress
This book examines under which conditions information technology can stimulate high-quality learning, in particular at the undergraduate level and in social science courses. It also reports on possible effects the use of technology might have on student learning. Ex-amples provided by the authors show that emerging technologies can be particularly help-ful while teaching large student groups or while teaching courses with rapidly changing content.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften: Forschung und Information Forschungsmethodik, Wissenschaftliche Ausstattung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Hochschuldidaktik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik EDV & Informatik Allgemein E-Learning
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein




