Buch, Englisch, 74 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 1416 g
Best-in-Class Cases, Practical Insights and Foundations
Buch, Englisch, 74 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 1416 g
ISBN: 978-3-319-85327-7
Verlag: Springer
Offering readers specific, pragmatic guidance on the main challenges and opportunities and proposing ways to effectively measure efficiency and performance, the book concludes with the do’s, don’ts and most important aspects to keep in mind when considering an end-to-end segmentation.
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Betriebswirtschaft für Ingenieure
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Einkauf, Logistik, Supply-Chain-Management
Weitere Infos & Material
Introduction.- Supply Chain Segmentation Scientific Frameworks.- McKinsey Supply Chain Segmentation Framework.- Philips Segmentation Case Study.- The Supply Chain Segmentation Journey of Volvo CE.- Gardena's Segmentation in a Volatile and Seasonal Market.- Supply Chain Segmentation at Siemens Healthineers.- Steps to Success.