Buch, Englisch, 126 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 224 g
Time for More Managerial Relevance
Buch, Englisch, 126 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 224 g
ISBN: 978-981-1948-21-3
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensgründung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
Weitere Infos & Material
Entrepreneurship as Practice: An Overview.- An Entrepreneurship as Practice Framing of Entrepreneurial Learning and the Entrepreneurial Process.- Entrepreneurial Self-identity, Social Ties and Self-efficacy Affecting Persuasion Ability.- Returnee Entrepreneurship in China: The Multi-faced Story in the Travel of Location, Time and Culture.- Entrepreneurial Practices in Eco-innovation: Circular Challenges Related to the Tomato Textile Project in the Netherlands.- The Influence of Affects on Workaholism in Teleworking During the COVID-19 Pandemic- a Partial Least Squares Model.- Is the Impact of Sustainability Exploration on Firm Economic Return so Obvious? The Case of Internationalized Spanish Firms Operating in High-tech and Low-tech Industries.- Digital Transformation of the Quadruple Helix: Technological Management Interrelations for Sustainable Innovation.