Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 222 mm, Gewicht: 558 g
How to Build a Culture of Deep Creativity
Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 222 mm, Gewicht: 558 g
ISBN: 978-0-7494-9800-9
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskultur, Corporate Governance
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
- Chapter - 01: Introduction – Between the shallows and the deep blue sea;
- Chapter - 02: Of yawns and broken windows – How ideas die in the modern corporation;
- Chapter - 03: Respect, reciprocity, responsibility and reflection – Crafting innovation cultures from the ground up;
- Chapter - 04: The imagination premium – Pushing beyond fatigue, thinking beyond boundaries;
- Chapter - 05: Innovative by design – Diversity and the trouble with monocultures;
- Chapter - 06: Making innovation resilient – Meaning, purpose, ambition, courage;
- Chapter - 07: Time, velocity, slack – Working at the speed of innovation;
- Chapter - 08: Pulling it all together – From ‘innovation’ to innovation