Buch, Englisch, 39 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 949 g
Reihe: SpringerBriefs in Educational Communications and Technology
Buch, Englisch, 39 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 949 g
Reihe: SpringerBriefs in Educational Communications and Technology
ISBN: 978-3-319-24613-0
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Naturwissenschaften, Mathematik (Unterricht & Didaktik)
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
Weitere Infos & Material
An Introduction to Simulations as Scaffolds in Science Education.- Computer Simulations on a Multidimensional Continuum: A Definition and Examples.- Distinctions between Computer Simulations and Other Technologies for Science Education.- Inquiry-based Science Education and Problem Based Learning: Motivations, Objectives, and Challenges Relevant to Computer Simulations.- Scaffolding Science Learning: Promoting Disciplinary Knowledge, Science Process Skills, and Epistemic Processes.- Considerations for Integrating Simulations in the Science Classroom.