Richards | The Language Teaching Matrix | Buch | 978-0-521-38408-7 | sack.de

Buch, Englisch, 197 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 228 mm, Gewicht: 380 g

Reihe: Cambridge Language Teaching Library

Richards

The Language Teaching Matrix


Erscheinungsjahr 1990
ISBN: 978-0-521-38408-7
Verlag: Cambridge University Press

Buch, Englisch, 197 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 228 mm, Gewicht: 380 g

Reihe: Cambridge Language Teaching Library

ISBN: 978-0-521-38408-7
Verlag: Cambridge University Press


Richards explains how effective language teaching involves a network of interactions between curriculum, methodology, teachers, learners, instructional materials. Each chapter discusses and examines the theoretical and practical dimensions of a central issue in language teaching. Topics covered include the nature of effective teaching, self-monitoring in teacher development, language and content, and teaching listening, speaking, reading and writing. Richards presents key issues in an accessible and highly readable style, and shows how teachers and teachers-in-training can be involved in the investigation of classroom teaching and learning. The emphasis is not on prescriptions but rather on developing effective teaching through understanding the various factors that interact in second language learning and in the second language classroom.

Richards The Language Teaching Matrix jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.