Buch, Englisch, 108 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 178 g
Getting Started with Training and Implementation
Buch, Englisch, 108 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 178 g
ISBN: 978-0-415-08077-4
Verlag: Routledge
First published in 1992. This introductory handbook provides the training materials, relevant information and guidance needed to get started on a structured approach to evaluation. In particular, Evaluation in Schools: * concentrates on a practical approach to training key personnel * offers valuable training models and photocopiable worksheets * written specially for the non-expert * includes objectives, outline programmes and workshop briefings.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Philosophie der Erziehung, Bildungstheorie
Weitere Infos & Material
Part I Evaluation in context 1 In defence of evaluation 2 Evaluation within the management cycle 3 Designing and using evaluation instruments Part II Staff development and instrument design 4 A training approach 5 The training process—first phase 6 The training process—second phase Part III The way forward 7 Embedding systematic evaluation 8 An integrated approach to evaluation and review