Roth / Lavoie | Models of Science Teacher Preparation | Buch | 978-90-481-5755-6 | www.sack.de

Buch, Englisch, Band 13, 227 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 371 g

Reihe: Contemporary Trends and Issues in Science Education

Roth / Lavoie

Models of Science Teacher Preparation

Theory into Practice
1. Auflage. Softcover version of original hardcover Auflage 2001
ISBN: 978-90-481-5755-6
Verlag: Springer

Theory into Practice

Buch, Englisch, Band 13, 227 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 371 g

Reihe: Contemporary Trends and Issues in Science Education

ISBN: 978-90-481-5755-6
Verlag: Springer


This unique, edited book is a must for science educators who desire to improve upon traditional methods for science teaching and learning. It provides background, theoretical research-based frameworks, guidelines, and concrete examples for the implementation and assessment of innovative models of science learning, teaching, and professional preparation.

Roth / Lavoie Models of Science Teacher Preparation jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Collaboration and Apprenticeship Models.- Becoming-in-the-Classroom: Learning to Teach in/as Praxis.- Teams: A Science Learning and Teaching Apprenticeship Model.- A Problem-Based Learning Approach to Science Teacher Preparation.- Linking Schools and Universities in Partnership for Science Teacher Preparation.- The Dynamics of Collaboration in a State-Wide Professional Development Program for Cience Teachers.- Special Issues-Driven Models.- Instructional Congruence to Promote Science Learning and Literacy Development for Linguistically Diverse Students.- Gender Equity and Science Teacher Preparation.- Assessment Models that Integrate Theory and Best Practice.- New Technologies and Science Teacher Preparation.- Preparing New Teachers for Integrated-Science Classrooms.- Critical Multiculturalism and Science Teacher Education Programs.- Portraits of Professional Development Models in Science Teacher Education: A Synthesis of Perspectives and Issues.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.