Buch, Englisch, Band 7, 117 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 213 g
Reihe: System Dynamics for Performance Management & Governance
The Case of the Colombian Public Schools
Buch, Englisch, Band 7, 117 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 213 g
Reihe: System Dynamics for Performance Management & Governance
ISBN: 978-3-031-24701-9
Verlag: Springer Nature Switzerland
Given its scope, the book will appeal to graduate students in public management, researchers in performance management, system dynamics, and education, and decision-makers in public schools.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Vergleichende und Empirische Bildungsforschung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Prüfungen und Beurteilungen
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Innen-, Bildungs- und Bevölkerungspolitik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
Weitere Infos & Material
Chapter 1 Affecting organizational behavior through performance measurement systems.- Chapter 2: Implementing performance measurement systems to hold public schools accountable for.- educational quality.- Chapter 3: Exploring the conceptual roots of outcome-oriented performance measurement systems- Chapter 4: Using Dynamic Performance Management to outline outcome-oriented performance measurement systems in public schools- Chapter 5: Extending the system boundaries to enhance school performance.- Appendices