Scherling | Digital Transformation in Design | Buch | 978-3-8376-7142-1 | sack.de

Buch, Englisch, Band 63, 298 Seiten, Kt, Format (B × H): 148 mm x 225 mm, Gewicht: 465 g

Reihe: Design

Scherling

Digital Transformation in Design

Processes and Practices

Buch, Englisch, Band 63, 298 Seiten, Kt, Format (B × H): 148 mm x 225 mm, Gewicht: 465 g

Reihe: Design

ISBN: 978-3-8376-7142-1
Verlag: Transcript Verlag


What does it take to create innovative tech-savvy designs that are usable, appealing, and good for society? The contributions to this volume introduce contemporary research on the digitization and 'datafication' of products, exploring topics like user experience, artificial intelligence, and virtual environments in design. Coming from varied backgrounds in product design, interaction design, service design, game design, architecture, and graphic design, they emphasize that digital transformation is not just a technical process, but also a social and learning process that fundamentally changes the way we understand information.
Scherling Digital Transformation in Design jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Scherling, Laura S.
Laura S. Scherling (Ed.D.) is a designer, researcher, and author. She is a director and faculty at Columbia University, where she also completed her doctorate. Her research foci are emerging technologies, design, media, and sustainability topics.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.