Schwartz / Webb | Assessment | Buch | 978-0-7494-3623-0 | www.sack.de

Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 330 g

Schwartz / Webb

Assessment

Case Studies, Experience and Practice
Erscheinungsjahr 2001
ISBN: 978-0-7494-3623-0
Verlag: Routledge

Case Studies, Experience and Practice

Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 330 g

ISBN: 978-0-7494-3623-0
Verlag: Routledge


The fourth volume in this series deals with one of the ubiquitous higher and further education subjects. With a practice-based approach, the text avoids being overly academic and instead uses a case study format to detail a wide range of approaches to assessment.

Schwartz / Webb Assessment jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Introduction; Information Technology: One Answer to Assessment in Large Classes; Chapter 1 Taking the Byte Out of Computer-Based Testing, T Dary Erwin, Adina Bailey; Chapter 2 It to the Rescue, Peter Grebenik, Chris Rust; Chapter 3 Gain without pain?, Peter Schwartz; Chapter 4 What to do About John?, Sally Brown; Reflective Assessment: Journals, Logbooks, Portfolios, Peer Assessment; Chapter 5 Assessing Reflection or Supporting Learning?, Lorraine Stefani; Chapter 6 The Reflection Jigsaw, Helen Woodward; Chapter 7 Portfolios from cyberia, Carol Bowie, Gordon Joughin, Peter Taylor, Brad Young, Craig Zimitat; Chapter 8 Portfolio assessment? yes, but…, David Baume, Mantz Yorke; Chapter 9 ‘Unpacking’ peer assessment, Nancy Falchikov; Institution-Wide Assessment: The US Perspective; Chapter 10 Wading through glue, Barbara D Wright; Chapter 11 Barking at straw dogma, Trudy W Banta, Sharon J Hamilton; Chapter 12 Towards a culture of Assessment, Kenneth W BorlandJr; Assessment Methods for Special Purposes; Chapter 13 But they looked great on paper, Gill Young, Di Marks-Maran; Chapter 14 Making the grade, Louise F Deretchin; Chapter 15 Read, think and be merry for in two weeks your assignment is DUE, Keith Sullivan; Addressing the Needs of Individual Students in Assessment; Chapter 16 Ah!… so that’s ‘quality’, D Royce Sadler; Chapter 17 Let’s get the assessment to drive the learning, Kay Sambell, Sue Miller, Susan Hodgson; Chapter 18 Refusing to learn or learning to refuse?, Tim Riordan; Hands-on Assessment: Everyday Problems in Assessment Practice; Chapter 19 Why did they get more than i did?, Chris Davies; Chapter 20 Between a rock and a hard place, Phil Race; Chapter 21 Standards + distance = trouble?, Keith Miller, Liz McDowell; Chapter 22 Organized chaos, Melissa de Zwart; conclusion Conclusion;


Peter Schwartz, Graham Webb



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.