Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 1130 mm x 198 mm, Gewicht: 472 g
The Sustainable Method for Driving Profits
Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 1130 mm x 198 mm, Gewicht: 472 g
ISBN: 978-1-3986-1202-0
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Corporate Social Responsibility (CSR), Nachhaltiges Wirtschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Management: Führung & Motivation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Betriebliches Energie- und Umweltmanagement
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Nachhaltigkeit
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction;
- Chapter - 01: Where are we and how did we get here?;
- Chapter - 02: You can’t make money from a dead planet;
- Chapter - 03: The main environmental challenges;
- Chapter - 04: Business impacts;
- Chapter - 05: Is there any good news?;
- Chapter - 06: How do we do good and still turn a profit?;
- Chapter - 07: The strategic tools you need to change your business;
- Chapter - 08: The practical and science-based tools to change your business (and still make a profit);
- Chapter - 09: Re-framing business;
- Chapter - 10: The regenerative business;
- Chapter - 11: ‘The last chapter’;
- Chapter - 12: Notes;